melon är godare att äta med bestick

Usel bloggning, nästan ett helt dygn sen jag bloggade! Pinsamt... Men jag har lite att skylla på, 1. Jag halvt somnade hos Marika igårkväll, orkade knappt tvätta bort sminket. 2. Det åskade imorse. 3. Jag har varit på stan.
Hittade femhundra saker som jag provade och ville ta med mig hem, men det får vänta tills jag går med Marika, jag kan inte shoppa utan henne! Ska försöka få till videobloggen nu också, och så hade jag ju lovat att den nya bloggdesignen skulle komma upp, får pilla på den också. Och självklart hänga med Marika ikväll. Vad ska du göra?

Jackan är mammas och från H&M, halsbandet är också mammas, linnet är från Gina Tricot, jeansleggingsen från Vero Moda, favvoväskan är från Myrorna och skorna från Skopunkten

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.