marika gäspar bredvid mig, samtidigt som hon och oscar säger att jag bloggar sakta

16 augusti. 23 augusti, om 7 dagar börjar gymnasiet. Eller ja, jag har kommit hem nu och upplevt en massa nya saker, träffat nya människor och fått en massa info. Läääääskigt! Men ändå kul. Och jobbigt. Och ändå längtar jag. Jobbigt att stiga upp på morgonen och lägga sig på kvällen, jag har ungefär 5000 saker jag vill hinna göra innan sommarlovet tar slut, otur att 4998 saker inkluderar Oscar och Marika, Marika har bara en ledig dag kvar. Jobbigt.
Och superläskigt att inte hitta någonstans, att inte känna så många. Men ändå - jag vill inte känna många! Jag har väl två, tre stycken som jag vill hamna i samma klass som, två av dem känner jag knappt, men de verkar trevliga! Jag vill på nått sätt börja om, en nystart. Samtidigt som jag måste berätta att jag är sjuk, jag vill det. Eller vill och vill, jag vill inte vara en sån som inte berättar, låtsas att jag har feber när jag egentligen är i Umeå.
Men vad ska jag ha på mig??? Jag har seriöst ingen aning, jag kan inte ha mina vita tygskor, då kommer jag se fattig ut. Om jag har min fina vita blus från H&M tror folk att jag är en strippa, mina fina svarta leggings med skinnlappar kan jag inte heller ha, eftersom de är så nötta - folk kommer tro att jag är en fattiglapp. Men om jag har något som är för genomtänkt blir det inte heller bra, och jag kan inte toppa min garderob, eftersom jag inte kommer klå det dagen efter haha. Hjälp mig, vad ska jag ha första dagen?
hur söta?
Anonym skrev:

varför bry sig om vad andra tycker? bästa tipset är att bara vara sig själv från start, det kommer man långt med! ta på dig det DU trivs i allra bäst, inget annat!


DATUM: 2010-08-16 KLOCKAN: 21:21:52
Helena skrev:

Jätte söta! ;o)



Det där med att inte känna många när man börjar på ngt nytt är modigt. Spännande och lite läskigt också, tycker jag i alla fall. Men man lär sig faktiskt jätte mycket!

Vilket program ska du gå?



Lycka till, och jag antar att det finns ganska mycket snyggt i dun garderob ;o)



Kramis


Helenas blogg: http://annahelana.blogg.se/
DATUM: 2010-08-16 KLOCKAN: 22:43:37
Saga skrev:

Ta bara ett par jeans/tajts och din favvotröja till? Funkar ju alltid =]


DATUM: 2010-08-16 KLOCKAN: 23:51:48
Janina skrev:

jag vet inte heller alls vad jag ska på mig första dagen. tror det får bli något avslappnat. tänk på att alla tänker bara på sig själv och hur dom ser ut, ingen tänker på vad du har på DIG!

KRAM :)


Janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2010-08-17 KLOCKAN: 10:06:54

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.