kanske dags för en liten uppdatering om vad jag gör på dagarna?

Tänk så dubbelt det är det där med kläder. Jag älskar allt som ha med kläder och sånt att göra, verkligen älskar! Jag och Marika har stenkoll på vad som finns i affärerna, vi pratar ofta i termer som "den där som fanns på H&M i våras" eller "kommer du inte ihåg, 199 kronor på Gina?". H&M's lilla flik Nyheter på hemsidan är inte nyheter för mig så länge, kolla inte varje dag, och Bikboks hemsida ligger bland mina topp 10 mest besökta - bloggen, bloglovin, fejjan, bloggmailen, bloggsvar, Marikas blogg, lookbook och så Bikbok.
Gina kollar jag, Lindex, nelly.com ibland, lite tradera om jag har tid, vad kollar jag mer? Modebloggar, vad är bättre än att sitta och bläddra bland underbar outfits och bloggarens senaste shoppingfynd? Och så lookbook då. Älskar det. Hatar det. Hittar inspiration. Både till fina outfits, och för att hata min kropp lite till. Där är haken. 98% av de som lägger upp sina outfits på lookbook.nu är modellsmala/undernärda.
På samma sätt som att det är sjukt bra att jag tycker om kläder så pass mycket att jag hellre har på mig snygga shorts än några äckliga sunkbyxor för att jag skäms så mycket för min kropp som att det är mer "okej" att dömma folks utseende. Bara visa bilder när man är ren, fräsch och snygg.
Är ni förvånade när jag skriver att detta inlägg inte har någon egentlig mening? Bara det att kläder är min passion samtidigt som det då och då får mig att bli lite sjukare...
lookbook.nu
emma skrev:

Vill du ha ett lookbook konto, jag kan fixa en invite om du vill? :)


emmas blogg: http://emmaajo.blogg.se/
DATUM: 2010-08-13 KLOCKAN: 02:07:08
emma skrev:

SV; okej :) Men skicka din E-mail adress så fixar jag inviten!:)


emmas blogg: http://emmaajo.blogg.se/
DATUM: 2010-08-13 KLOCKAN: 02:35:48
emma skrev:

SV; har skickat nu så du borde få ett mail snart :)


emmas blogg: http://emmaajo.blogg.se/
DATUM: 2010-08-13 KLOCKAN: 03:03:46

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.