josef tyckte inte jag var en mogen gymnasieelev som skämtade om bajs och skrek "baaajsmoaaa" imorse... tragiskt men sant!

Jag har inte alls mycket att blogga om just nu, så jag tänkte återigen be er om en tjänst - vilka låtar peppas ni av? Vilka blir ni glada av? Vilka lyssnar ni på när ni mår dåligt och vill bli glada igen? Ni kommer kanske ihåg peppningslistan? Ni hittar den här, subscriba gärna! Men ja, alltså - till saken, den är lite kort än så länge, den behöver fyllas på! Och den är inte gjord för att jag ska lyssna på den, den är gjord för att vem som helst ska lyssna på den, så jag lägger dit varenda låt som du tycker är peppande!
om jag ler såhär, visst borde jag få en massa nya kompisar då?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.