jag visst inte att man kunde känna såhär starkt för en...kofta

Marika och Oscar sitter vid mitt matbord just nu, vi lyssnar på musik, pratar om hår och jag har nyss fikat. Jag har ingen aning om vad vi ska göra sen, något kul förhoppningsvis.
Haha jag är på jätteudda humör, på pepphumör! Jag vill peppa alla på en gång justjust nu samtidigt som jag bara vill skita i mitt mående. Udda känsla. Eller, haha, känns som det är så ofta, men nu är det som tydligt, som om jag har skrivit ner något som tidigare har varit luddigt. Så känns det. Och det är ju precis det jag just gör haha. Mobbat.

Koftan från JC, linnet från Gina Tricot, skärpet är också från JC, chinosen är från Carlings och mina fina gladiatorer är från Euro Sko.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.