jag fick en bilbana av min far när jag var några månader gammal, nu, för några minuter sen, rasade den sönder

Det känns som om klockan är åtta på morgonen och skolan börjar om 20 min. Så är det inte. Klockan är nästan halv 12 och jag har sagt att jag ska vara klar om en kvart. Undra hur jag tänkte. Jag har pyjamas och nyss ätit frukost. Innan tolv ska jag sitta på en moppe påväg in till stan, påklädd, nyäten, sminkad och fixat hår. Bråttom. Jättebråttom. Ska som sagt spela Laserdome med en massa roliga människor, kommer väl hem lagom till middagen, så jag uppdaterar då. Jag funderar på att ta med mig kameran. Jag tror jag ska göra det faktiskt!
Ha en bra dag!

Leia ♥ skrev:

Hej!

Hur är det med dig?? :)


Leia ♥s blogg: http://leiabloggar.blogg.se/
DATUM: 2010-08-19 KLOCKAN: 12:07:10

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.