jag beklagar... vad? jamen att någon har dött? hehe va, jag tyckte bara att det kändes kul att vara helt svartklädd idag!

Idag känns det som en bra dag, jag vet inte riktigt, antar att jag bara har haft trevligt idag i skolan! Träffade en tjej jag har varit inlagd med, eller ja, hejjade på, pratat lite med mina klasskamrater och fått mitt busskort! Hur mesigt är det inte att det känns lite tråkigt att det snart är helg, jag tycker helt plötsligt att det är helt okej att stiga upp halv sju för att fara till skolan - omvårdnads känns verkligen helt rätt! Kanoners!
Hur är det med dig idag?
emma skrev:

Härligt att det känns bra med ditt val av linje! :D


emmas blogg: http://chasey.blogg.se/
DATUM: 2010-08-26 KLOCKAN: 19:29:12
fridah skrev:

hej moa, superfin blogg!

hur gör du dina bilder som den ovan? när du sätter flera stycken på samma 'bakgrund'?

kram! :)


fridahs blogg: http://nittiotvaelvafemton.blogg.se/
DATUM: 2010-08-28 KLOCKAN: 22:26:38
Lovisas corner skrev:

Åh alltså, aaaaaa! Du anar inte vad glad jag är som hittat till din blogg! Jag vet ej om du minns mig, jag har bytt blogg, bloggade förut via caffeineaddict.blogg.se, men har numera bytt blogg, men jag är samma person :) haha!

Jag har letat och letat efter din blogg, men hade glömt bort din adress och hittade dig ej bland mina favoriter på bloglovin'! Och av en slump går jag in på febbs.se och kollar vilka som kommenterat hennes blogg, och där är du! :)

Ville bara säga att jag blev glad att hitta din blogg igen! Nu tänker jag följa dig igen! :)


Lovisas corners blogg: http://lovisascorner.blogg.se/
DATUM: 2010-08-29 KLOCKAN: 20:01:27

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.