i'm the scatman!!! typ..

Jag och Marika bestämde oss för skabbdag idag, mjukisbrallor, tjocktröja och fixat hår. Måste ju jämna ut allt det skabbiga med fixat hår! Tyvärr dampade mina lockar loss och bestämde sig för att köra Emmys specalité, halvt lockigt, halvt rakt. (Hon hade varit hos frissan och frisören var så fascinerad över hennes lockiga hår att när hon klev ut från salongen hade hon plattat halva håret men låtit den andra sidan vara lockig).
Nu tuggar vi tuggummi och ska strax moppa vidare till Emelies place, blir nog gulligt. Eller partykul. Möjligtvis djungelroligt. Undra varför jag är så road av att hitta på konstiga ord?
Är inte jag och Marika typ hur söta som helst?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.