idag tycker jag rätt mycket om mitt hår, fastän det är otvättat

Lillasyster sitter och ser på Centralskolan, alltså hur kul är det inte? Sök på Centralskolan på Youtube, hur många gånger har jag sett det?... 5 kanske, varenda gång, jag menar varenda gång skrattar jag högt!
Det är rätt skönt ute, både Marika och Oscar jobbar eftermiddag, ska följa mamma till Ica Maxi och sen kanske tigga skjuts ut till Kajutan, jag har ändå inget bättre för mig. Ska kanske spela in en videoblogg idag, om jag hinner och orkar. För vet ni? Det är sommarlov, och jag har inte tänkt göra något som är tråkigt eller jobbigt. Jag vill inte dammsuga mitt rum, så jag väntar med det tills jag måste. Jag borde tömma min sopkorg också, men det tycker jag inte heller är så kul, så det får också vänta.

Den svarta tröjan är från BikBok, kjolen är från H&M och skorna är fortfarande från EuroSko. Har även en ring från H&M, jag borde verkligen köpa några nya, eller jag borde köpa några nya mässingfärgade, jag har två stycken men de passar inte tillsammans och jag hatar att blanda mässing och silver, kanske guldringar hade varit något?
Janina skrev:

jag diggar din blogg moa!

go girl :D


Janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2010-08-07 KLOCKAN: 16:30:19
MATILDA skrev:

den kjolen är så fin! :D


MATILDAs blogg: http://lbm.blogg.se/
DATUM: 2010-08-16 KLOCKAN: 12:16:10

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.