hur att göra en roligare bustier

Lat eller okreativ? Det finns finfina turkosa och rosa bustiers från H&M, för bara en femtilapp! Easypeasy att beställa på H&M shop online här!
Janina skrev:

jag har skrivit ett inlägg om ätstörningar i samhället som jag blir glad om du kommenterar!


Janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2010-08-17 KLOCKAN: 20:31:54
MATILDA skrev:

vad roligt ! Jag drar finalisterna imorgon så klicka in då och se om du kom med :D



fint det blev :D


MATILDAs blogg: http://lbm.blogg.se/
DATUM: 2010-08-17 KLOCKAN: 20:49:50
Jossi skrev:

haha, nått sånt där skulle jag aldrig klara! mitt tålamod och jag alltså, även om jag har all tid i världen här >.<



sv: nä men du, då är vi likadana för jag gillar också mest dom mjölkiga eller vad man ska säga, haha:]


Jossis blogg: http://josefineaspeteg.webblogg.se/
DATUM: 2010-08-17 KLOCKAN: 23:05:34

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.