hit me hard, blablablablablaaaa jag vet inte hur sången går, blablablablablaaaaa

världens bästa vän, hon kallas marika!

Vi var faktiskt ner i vattnet en gång, mest för att vi inte fick oss upp, det var iskallt. Verkligen iskallt. Så vi fotade istället. På ungefär tre bilder ser båda två bra ut, på resten grimaserar vi eller så är det en som ser helt mongo ut. Eller så slog blixten fel. Marika var mogen och paxade den finaste bilden, så vill ni se den är det bara att klicka er in på hennes blogg. Har iallafall haft det jättebra ikväll, en M'n'M kväll. Bara Moa och Marika. Kan numera lite mer om hur det funkar att köra moppe, så jag kan säga till Marika när hon gör fel och jag skriker av rädsla bakom henne när vi moppar runt i lilla Skellefteå.
Imorgon (okej, nästa gång jag vaknar) fyller pappa år, och så ska vi köra en sväng ner till Umeå. Vi hörs imorgon, sovsött!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.