hehe, det kändes för pinsamt att lyssna på kung fu fighting, så jag bytte först till var är oskar? och sen till min favvolåt; bäbä vita lamm

Jag har precis, ja, rätt så exakt noll saker att göra. Noll. Det är aptråkigt! Nu lyssnar jag på "Kung Fu Fighting" på högsta volym med Filippa och hennes kompis. Moget. Har dessutom ingenting att blogga om, tråkigt värre ju!
10 saker jag skulle kunna göra;
♥ Sy något, vad?....
♥ Vara med någon, hehe har inga vänner.
♥ Skriva ett askalasbra blogginlägg, men jag har noll idéer...
♥ Ha myskväll, se film eller nått sånt. Jobbigt bara att jag har haft "myskväll" hela veckan hehe.
♥ Baka! Jaaa, det ska jag nog göra!
♥ Bada, men det är så långtråkigt...
♥ Låtsas att jag är en riktig fotograf och gå på fotografjakt
♥ Eller låtsas att jag kan redigera bilder och redigera någon vacker bild jag har tagit?
♥ Möjligtvis gå ut och gå i regnet, det är mysigt, men då vill jag ha musik, vilket inte existerar på min mobil...
♥ Bygga en pengamaskin, alternativt så en pengaplanta. Hmm, ska fundera på den!

CARRRRRRRRRRRRO (: skrev:

Åh vad fin blogg du har♥


CARRRRRRRRRRRRO (:s blogg: http://carrrrros.blogg.se/
DATUM: 2010-08-26 KLOCKAN: 22:01:07

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.