har äntligen kommit på vad felet med bilderna jag tog sist på travet är, får väl försöka mer nu!

Hehe, bråttom som tusan. 10:30 ringer morfar och säger att jag har en timme på mig. 10:40 stiger jag upp. 11:20 sitter jag och bloggar, halvnaken. Streeeessigt! Men kul. Hellre stressigt än att inte har något att göra!
Aja, Stina och Chrilles fina häst Nano ska springa idag, det är V75 här i Skellefteå, så det är lite bättre hästar, lite mer folk, lite mer... Haha, hinner inte komma på något mer att skriva, ni får ha en kanondag!
MATILDA skrev:

vad roligt att du gillade den ! :D


MATILDAs blogg: http://lbm.blogg.se/
DATUM: 2010-08-14 KLOCKAN: 17:03:00
Charlotte skrev:

Nästan bättre än Midsommartravet :) Synd bara jag får se V75 från TVn istället!


Charlottes blogg: http://ruthannac.blogg.se/
DATUM: 2010-08-14 KLOCKAN: 19:04:48

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.