finns det något jobbigare än att måsta raka sina stubbiga ben?

Njaa, roligare har jag haft. Bjuröklubb var ingen hit direkt, visst, det var trevligt att läsa SOLO och så, men sola? Haha, vad tänkte du med?

Jag vill ju som sagt jobba med ätstörningar, helst öppna ett nytt behandlingshem i Norrland, men har ni tänkt så mycket man måste kunna för att bli en bra behandlare? Jag sitter väl med den bästa faktan man kan ha - att ha upplevt det själv, men tänk så mycket man måste kunna! Olika behandlingsmetoder, näringsinnehåll, mediciner och biverkningar, olika "bli smal" påståenden, och massa dieter för att kunna se och veta när patienten gör något sjukt. Jag har/hade massa knep som ingen såg, det var sjukt utifrån och in men det är svårt att upptäcka när man inte vet. Och när man sitter och disskuterar om mat, träning eller så, då måste man ju ha argument som är sanning! Jag tycker det känns kalaskul att lära sig sånt, men frågan är - kommer jag bli sjukare av det? Nog för att det kanske är ett tag bort, men ändå!
LYDIA skrev:

sv: Tack!



Hejja Moa, öppna behandligshem! Behövs! :]


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-08-11 KLOCKAN: 20:35:15
agness skrev:

tänk vad mycket du kommer lära dig, tillslut kommer du vara hur erfaren som helst! :)


DATUM: 2010-08-11 KLOCKAN: 21:46:49

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.