finns det ett rekord i att skriva flest treords meningar har jag just slagit det

Jag har världens finaste vänner!
Jag har haft en kalasasawesome kväll! Var i stallet lite med Stina, busade med Hugo, såg Precious, drog till Marika, bakade kladdkaka hos Oscar, pratade i 3 timmar med mina bästa vänner. Var sugen på att gråta. Är övertygad om att jag har de bästa vännerna som går att hitta! Moppar till stan imorgon där jag ska slösa pengar, dagen innan barnbidraget kommer. Smart. Ska spela Laserdome med massa roliga filurer. Jag är glad som tusan. Jag vill inte väga 29 kilo. Jag nördar "Suddenly I see". Jag borde sova. Jag borde vända tillbaka på dygnet. Jag vill leva!!!!
Anna skrev:

Moa, du är verkligen helt fantastisk. Någon som själv har det så tufft bryr sig ändå så mycket om vänner, familj och resten av världen. Du är grym, och du klarar det här, fyfan vad du är braaaaaaaa! Du kan du kan du kan, man märker ju vilka framsteg du gör, du är bäst! Helt topp-till-tå vacker, snygg (ja, SNYGG!) och fantastisk! Jag vet att du kan nu <3


Annas blogg: http://odaskamp.blogg.se/
DATUM: 2010-08-19 KLOCKAN: 15:38:06

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.