"fanny, lena vill prata med dig!" "vilken lena?" "kejving" "vem?" "pianoläraren!" "jahaaa, heeeej lenaaa!"

Jag vill påstå att jag verkligen tycker om min klass, VOC1A. Idag har vi haft gympa (duschade med de andra, sist jag gjorde det var i... åttan) sen ett långt hål, 2½ timme eller nått sånt, åt lunch med mamma, pratade med gympaläraren om att hon kanske måste hindra mig om jag börjar göra några konstiga övningar eller börja tävla för att bli bäst och sen, berättade jag för fyra tjejer i min klass att jag är sjuk! Det gick jättebra, de var så snälla, så snälla! Hade lite engelska och sen en timmes rast. Lite Omvårdnad och sen lite svenska. Missade första bussen, men usch vilken trevlig dag jag har haft ändå!

Koftan är från JC, klänningen är även den ett.... secondhand fynd.... Leggingsen är från Gina och skorna från Skopunkten. Och den fina lilla katten i hörnet, henne går det bara att hitta hemma hos familjen Eriksson, och hon är inte till salu!
LYDIA skrev:

sv: Tack! Det gick faktiskt himla bra! :D

Alltså, vi har ingen praktik i programmet, men eftersom jag läser 4 år så måste jag fylla ut tiden med lite annat, annars får jag inte fullt studiebidrag. Och kände att det vore skönt med lite annat än dans, om jag lix har chansen, så då blev det butik :]


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-08-30 KLOCKAN: 17:20:51
Oscar skrev:

Jag såg att katten var till salu. Hur mycket sa du att du skulle ha för den?


Oscars blogg: http://oscarpettersson.blogg.se/
DATUM: 2010-08-30 KLOCKAN: 18:14:11
Anonym skrev:

jag tror du har glömt en rad i kodmallen, som gör att rubrikerna och texterna på inläggen under det första blir samma storlek osv som ''kommentera'' osv. du ska lägga till </font> efter (${EntryCommentCount})</a> så blir rubrikerna och texterna normala efter frösta inlägget också;)


DATUM: 2010-08-30 KLOCKAN: 23:06:48

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.