äpple+jordgubbs proviva är ingen bra kombo!

Jag och Marika moppar in till stan alldeles strax, äntligen säger jag bara! Nästan varenda gång vi far på stan missar vi bussarna vi ska ta, både dit och hem, nu tror jag till och med att det går fortare att moppa från stan än ta bussen ut till Skehamn!
Har egentligen inga pengar att shoppa för, men jag tänkte låna lite pengar av mig själv, de pengar jag tjänade som jag skulle spara, det är ju roligare att shoppa för!

Jackan är från H&M, mammas gamla, linnet är från Gina Tricot, byxorna är från Monki och skorna från nelly.com. Väskan är från Accent och den fina halsduken som ligger i är från Cubus, funderar på om jag ska ta den eller inte? Sen har jag också det fina halsbandet som är mammas och tre ringar, en från H&M, en från Myrorna och en som helt plötsligt låg i min ringlåda!
h a i d i s - skrev:

Heihopp! Hoppas du får en fin dag :)


h a i d i s -s blogg: http://haidis.se
DATUM: 2010-08-10 KLOCKAN: 16:15:33
Helena skrev:

Jag tycker också det är roligare att shoppa för sina sparpengar:)

Hejar på dig, du verkar vara en härlig tjej och kommer fixa att bli fri från äs. Har själv haft äs-problem och vet vad du går igenom. Men vet också hur mycket det betyder att bli frisk.



Kämpa på!

Och hoppas ni hann med bussarna;o) (själv är jag värdelös på bussar så cyklar ist ;) )


Helenas blogg: http://annahelana.blogg.se/
DATUM: 2010-08-11 KLOCKAN: 09:41:53

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.