112, SOS, hjäääääälp! 911, akut!!!

Okej, som jag säkert har sagt några gånger nu - jag har ingen inspiration! Bloggtorka, jag har lite på lager, men det behövs lite mer eftertanke och lite mail fram och tillbaka/redigering av bilder. Jag vill ha inlägg att spruta ut heeeela tiden, så att de ligger och väntar så jag bara kan trycka på publicera och så får ni njuta av att glo på mitt vackra ansikte lite mer, ska nog göra klart de där inläggen så att ni får läsa dem någon gång imorgon...
Men tills dess; Vad vill ni läsa om? Vad ska jag öka på? Minska? Lägga till? Ta bort? Skulle bli jätteglad om ni orkade tänka efter lite och skriva ner vad ni vill läsa!
röda läppar i mah, kanske mer röda läppar?
Jassi skrev:

Kanske mer om äs, believe it or not, men det ÄR intressant att läsa om ;)


Jassis blogg: http://danceaddiction.blogg.se/
DATUM: 2010-08-27 KLOCKAN: 20:42:09
LISA skrev:

meeer av dina underbara kläder haha (A)


DATUM: 2010-08-27 KLOCKAN: 21:08:55
Jassi skrev:

Sv; Thanks :) Lite allt möjligt tror jag. Både om hur det varit, om hur det är och motivation. Hur det är nu är nog väldigt intressant, för du ser så levande ut, men hur känns det inuti lixom? :) Jag skulle gärna skriva om min äs men det går inte tyvärr... så jag läser gärna om andra ;)


Jassis blogg: http://danceaddiction.blogg.se/
DATUM: 2010-08-27 KLOCKAN: 21:13:26
=) skrev:

Den är bra som den är.

Väldigt intressant att läsa :D :D

KEEP IT UP :D


DATUM: 2010-08-27 KLOCKAN: 21:20:17
Jassi skrev:

Sv; Nej haha... För många som läser som inte har något med det att göra :)


Jassis blogg: http://danceaddiction.blogg.se/
DATUM: 2010-08-27 KLOCKAN: 21:23:43
Lisette skrev:

Kanske lite lägesrapport om hur det går för dig och hur tankarna ser ut, som Jassi skrev. Sedan är ju dina motivationstips suuper och bilderna på dig med dina fina kläder är ju supersöta de med!


DATUM: 2010-08-27 KLOCKAN: 22:24:55
Frida skrev:

Kläder! Du har en supersnygg och personlig stil tycker jag!

Kanske mer av ditt pyssel? Mer om ätstörningen? Mer videobloggar, Du har underbar dialekt! Kram på dig!


DATUM: 2010-08-27 KLOCKAN: 22:30:02
ida skrev:

om din kamp emot äs. din historia, behandling, bilder och vad och när du började bli frisk.

kram ida


idas blogg: http://vagalevafri.wordpress.com
DATUM: 2010-08-27 KLOCKAN: 22:40:23
CISSI skrev:

SV För att jag hatar fötter och tycker att de är äckliga så därför censurerade jag ;)


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2010-08-28 KLOCKAN: 00:19:30

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.