@ moas place

Ska vi låtsas som jag skrev det här för 9 timmar sen? Så att det blev igårkväll som jag lovade?
Aja, Marika kom och vad hade riktigt trevligt, pratade om hemskt djupa saker, både hennes och mitt mående. Sen flamsade vi runt och provade olika outfits, den kvinnan alltså, bästa vän♥!
Välkommen in!

Mitt rum ligger på översta våningen, med morgonsol faktiskt.
Till höger ser ni min underbara förvaringssamling! Har inte hunnit fixa en hylla än, vill ha en utan dörrar i ek, tror jag, hojta om ni har någon vacker som ni vill sälja för en billig peng!
Twilight serien ligger självklart framme, resten av mina 100 böcker ligger i källaren, lådorna fylls med tyg, skolarbete och lite random saker jag inte kan slänga.
Säg hej till min underbara säng och världens sötaste Nalle, Freja heter den. Jag skäms inte när jag säger att jag alltid kramar om den när jag somnar, och att den har åkt 100tals mil mellan Skellefteå och Umeå under de senaste 1½ åren. Bakom nallen ser ni en söt blå häst jag har fått av min lillkusin, ett litet troll jag fått av Sara och min låda fylld med sladdar.
Jag är värdefull! Jag är full av livslust! Har jag fått av sjukgymnasten, den sitter på min spegel, för att döda några negativa tankar och ersätta dem med några bra!
Mitt vackra fönster också, med världens finaste gardiner och min lilla blomsamling. Bakom gardinen står även min spararburk, 4 stycken 50 öringar ligger där, efter att jag tömde den när jag skulle på Myrorna^^
UUUUUUnderbara Klippansoffa! Efter säkert 2-3 månader av letande och ringande till random personer har jag äntligen fått den! Pälskuddarna är homemade och de rosa grisarna lånade lillasyster ut åt mig!
Ungefär såhär ser min garderob ut, jag kan aldrig stänga den, såhär ser den ut när dörrarna står öppna;
Kläder everywhere! Fast varje morgon står jag där, ååååh, vad ska jag ha på mig?
För tillfället är den hemskt stökig, vilket den också kommer förbli, jag orkar bara städa ihop när jag ska möblera om i den, och vika kläder, njaaa, varför skulle jag?
Älskade smyckesträd!
Och min fina "när jag är frisk" tavla, egentligen ger den mig inte så mycket, men att bara få skriva ner och låta andra se att jag är inte frisk nu, jag har en bit kvar, DET ger mycket!
Jag hoppas ni gillade det, mitt fina vita och ljusrosa rum!
Efter lunch blir det stan med Marika, peppar!
mamman skrev:

Jag tycker du har fått ett jättejättefint rum. Jag njuter varje morgon jag får dra upp rullgardinerna och ljuset strömmar in om det är sol. Vitt, ljust och fräscht. Stil!! (jag bortser från stöket i garderoberna...)


DATUM: 2010-04-17 KLOCKAN: 23:54:03
Carro skrev:

Rummet blev ju kanonfint! Kul att få se resultatet av det du berättat =)


DATUM: 2010-04-19 KLOCKAN: 17:31:33
Lovisa Renklint skrev:

Först: Jag vill också ha ett sådant träd!

Kul att se att du äntligen fick din soffa!;) Ger hopp om framtiden...



Vad roligt att Freja fyller sin funktion! Blev så glad när jag var uppe och du sa det:) Hon är menad som en bra källa till stöd och kärlek så tur att det fungerar<3


DATUM: 2010-04-20 KLOCKAN: 18:20:14

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.