blablablaaa

Jag har tänkt på en sak, jag tycker min blogg är rätt knäpp faktiskt. Jag typ skriver lika oseriöst och knasigt som jag är, på riktigt, men samtidigt vill jag få in lite sjukdom, hur det känns och så, men samtidigt, om jag skriver för mycket sjukdom blir jag av med bloggen. Och så framstår jag som om jag vill stoltsera med att jag är sjuk, och så blir det säkert lite pro-ana över det hela, och jag vill inte lämna ut mig själv fullständigt. Men ändå, jag vill så gärna berätta för er hur det kändes, inuti, när jag skulle äta den där hamburgaren men det misslyckades, hemskt gärna vil jag få folk att verkligen förstå, förstå att det inte bara är att äta eller inte äta. Att det är så jävla mycket tankar som hindrar en i allt man gör, även om jag säkert uppträder som en frisk människa har jag mina beteenden, mina måsten. Jag vill verkligen berätta om dem, men jag vågar inte, inte för någon, för då får jag ju inte göra dem längre. Åh, haha, det här skulle jag inte ha skrivit, nu blev det sådär triggande igen.
Vad tycker du? Frisk som sjuk, vad är triggande, vad kan jag skriva?
Säg till på direkten när det blir tokigt, det spelar ingen roll om du är ensam, har jag sagt eller visat något som fick dig att må dåligt har jag säkert förstört en hel dag, om inte mer.
snart åker jag ner till Umeå över dagen, invidual och familjesamtal. efter varandra!
Marika skrev:

du får berätta allt för mig om du vill!♥

bara du och jag, eller skriva eller nått gör som du vill men du kan berätta allt för mig!


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-04-15 KLOCKAN: 14:33:10
oscar skrev:

Det var säkert inte mig du frågade men jag blir inte triggad av nåt, varken hur mycket du väger, vad du har vägt, vad du äter, vad du vill äta, vilka sockar du har, hur stora händer du har, ingenting:)


oscars blogg: http://oscarpettersson.blogg.se/
DATUM: 2010-04-15 KLOCKAN: 15:09:48
CoolAnton skrev:

KEEP ON FIGHTING du klara det !


DATUM: 2010-04-15 KLOCKAN: 17:21:35
Felicia skrev:

Du kan skriva allt det du vill att dina läsare ska veta, det är lungt. Om jag nu skulle bli triggad så säger jag såklart till! :)



Många styrkekramar till dig! Kämpa på, jag hejar på dig!


DATUM: 2010-04-15 KLOCKAN: 18:08:59

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.