starwars

Solglasögon - H&M
Min gamla skinnjacka (den andra luktar apa) - H&M, likaså t-shirten
Ljusgrå linnet - Cubus
Väska - Myrorna
Leggings - H&M/sytt på skinnlapparna själv
Till detta pärlisar och stor svart klocka från Glitter.
Har hunnit vara på stan en tvärt också, kom hem med den fina vita ringen, kostade 50 kr på H&M. Jag måste verkligen sluta köpa ringar, men de är så fint! Har någon knäpp tanke om att jag måste gå in på varenda affär med smycken och kolla på ringarna (a)
Skor - Skopunkten
LYDIA skrev:

sv: Försöker mig på en förklaring haha... Du vet hela avsnittet för dropdownen som man lägger in i stilmallen? Japp, i början av den koden ser det ut såhär för mig:



#navbar {

margin: 10;

padding: 304px 0px 0px 130px;

height: 0,1em; }



Så det är alltså padding man ändrar i. Och de står i ordningen; top, right, bottom, left. Så jag har alltså lagt in ett större värde till vänster så då skjuts den mer åt höger. Sen får man bara kolla hur stort värde det ska vara, beror ju på bredden på bloggen :]

Hoppas du får till det!

Mången puss och kram Moa!


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-04-25 KLOCKAN: 20:42:07
LYDIA skrev:

sv: Så lite så! Förstod du? :D


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-04-25 KLOCKAN: 21:06:01
Anneli skrev:

Har också en sån där ring :P Så jäkla snygg!


Annelis blogg: http://shanneli.blogspot.com/
DATUM: 2010-05-11 KLOCKAN: 19:53:37

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.