pjutt

(fråga inte vad jag menade med rubriken, för jag har ingen aning!)

Pärlisar från Glitter
Ringar, jadu, egenpysslade, Glitter, Ur&Penn och mammas gamla
Tröjan inhandlades på Cubus och mina pantalones är från Gina Tricot
Marika och Oscar kommer ikväll, vi ska se Desperate housewives och Cougar town tillsammans, vi gör så varje tisdag. Det äger att slippa sitta och skratta högt för sig själv som jag alltid gör annars^^
Jag har haft en trevlig skoldag idag faktiskt, hängt med Marika all day long. Bara ett litet fel under hela dagen, iförsig något som stör mig enormt, men det kan vi glömma, det får jag ta med min behandlare imorgon!
moa skrev:

sv: ja, det är jättejätteläskigt! man fattar inte vad det är :S


moas blogg: http://moaornberg.blogg.se/
DATUM: 2010-04-20 KLOCKAN: 18:48:40
moa skrev:

FÖRRESTEN, MOA, VET DU VAR JAG GJORDE IGÅR? :D

jag smakade fridas klubba :D


moas blogg: http://moaornberg.blogg.se/
DATUM: 2010-04-20 KLOCKAN: 18:49:08
moa skrev:

sv: hihi varsego;D;D säger bara sanningen hihi(A)

visst var den, funderar på köpa den,D;D


moas blogg: http://moasbabbel.blogg.se/
DATUM: 2010-04-21 KLOCKAN: 17:00:59

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.