mogna moa

Idag har jag varit en väldigt mogen ung dam, hemskt förståndig måste jag få påstå.
- Först så gick till vår biologilärare och tog mig ett snack med honom, så nu har jag ett biologiprov att plugga på!
- Jag sa som det var till min svenska lärare, våran skrivare dampar, om jag hade varit omogen hade jag sagt att hunden åt den och visat henne låtsasbajset jag köpte till lillebror i julklapp. (Nu blev jag galet sugen på att göra det haha)
- Jag försökte verkligen läsa min sugbok på extrasvenskan, det gick inte bra, alls.
- Jag var otroligt mogen som sa att, idag, då äter jag hamburgare för att ta igen det jag missade igår, sure, det blir jobbigt att äta det imorgon igen, men det får jag leva med!
- Att sponsra Fanny till vågtången måste ni väl erkänna var snällt gjort?
Haha, det värsta med den här listan är att skulle man väga allt moget jag gjorde under dagen mot allt omoget jag, Marika och Oscar har pratat om nu på kvällen skulle jag fortfarande framstå som otroligt omogen^^
bilden säger väl allt?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.