min mamma är snäll

brun väska från Accent - 299;-
hårspray, som jag har letat! jag lovar, redan i höstas letade jag efter den, men lyckades inte hitta den, förstår inte varför? nu är den äntligen här i alla fall, 69 kronor gick den på, bra pris!
har även köpt nitar och en ringstomme, har pysslat lite med det, visar nog imorgon!
Jag & Marika hade det hemskt trevligt, av och på med kläder, enda nackdelen var väl att vi missade bussen som gick tjugo i fyra, fyra stänger alla affärer. 16.40 sprang vi till bussen igen, denna gång han vi på, haha vi satt bredvid någon skum människa som satt och petade näsan?
Nu ska jag i alla fall hjälpa Filippa lite, hon ska ha partaj, så jag ska sminka henne friends när de ska ha Talang, kanske att Marika kommer också, annars far jag nog till henne efter kvällsfikat.
Vad ska ni göra ikväll?
Marika skrev:

sv: det låter asbra;D jag köper dom!!!!!!


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-04-17 KLOCKAN: 22:34:20

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.