i mina gyllene gladiatorer

Hallå söta läsare! (nu låter det som om jag typ har 5000 läsare /timme eller nått;P)
Jag är nyss hemkommen från stan, det var kvällsöppet och typ rabatt överallt! Oscar och Matilda slog följe med mig, måste nog erkänna att vi hade det riktigt trevligt. Gert Fylking och han den andra, Aschberg eller vad han heter var där, och Musse och han friend. Inte super intressant, men det var lite kul. Hittade en jeansjacka och gladiatorer som jag ska ha på skolavslutningen, är jättenöjd! Funderar på om jag ska visa det eller inte haha, i vanliga fall så skulle jag ha visat det, men det är som, skolavslutningskläderna... Haha, jag visar det ändå!
299;- från H&M och skorna kostade 350;- ordinarie pris på Euro Sko men det var 20% så jag fick punga ut 280 svenska enkronor.
Tror att det kommer bli jättesnyggt tillsammans med en vit klänning, och ååå, vad jag ska bo i skorna i sommar!
LYDIA skrev:

sv: Taaack Moa^^


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-04-29 KLOCKAN: 21:37:06
Jonna skrev:

Schnyyygga! :)


Jonnas blogg: http://enavalladom.blogg.se/
DATUM: 2010-05-02 KLOCKAN: 13:45:56

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.