den fjärde flickan i bullerbyn

Haha, inte så coolt, men lite ändå, speciellt att det ser ut som jag ska spy på första bilden ;D
Idag har jag alltså mött världen i denna outfit;
Brillor - Glitter
Kofta - Gina Tricot
T-shirt - H&M
Kjol - Cubus
Strumpisar - Bikbok
Skor - Skopunkten
och ett par små svarta nitar i öronen från JC.
Rätt söta små flätor på huvudet va? Jag vet att jag är cool;D
haha jag är typ på bra humör känner jag, har varit i Umeå över dagen, sträckt mina korta muskler och haft samtal. Dessutom har jag lyckats göra min egen lilla uppfinning i kodmallen, nöjd!
Marika skrev:

jättefint!:D


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-04-19 KLOCKAN: 18:11:31
LYDIA skrev:

sv: Ja, de kom på tal hur många / vilka som ska börja efter sommaren, så ja fråga om du skulle börja, men tydligt inte i samma grupp :( De sög som fan! BLÄÄÄÄ................ :(

Men snygga strumpisar! Som plåster på såren, hehe ;]

Kramen på dig!


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-04-19 KLOCKAN: 18:13:49
moa skrev:

skitasnyggt moa

älskar din stil!!


moas blogg: http://moasbabbel.blogg.se/
DATUM: 2010-04-19 KLOCKAN: 21:41:11

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.