brinn, brasa brinn

14 stycken räknade vi till att vi var och en liten stund joinade några mindre nyktra personer oss. Byggde brasa, grillade, for fram och tillbaka till mig och värmde oss/hämtade ved, fotade, töntade oss, skrattade. Jag hade otroligt kul, mindre kul var det i för sig att röken förstörde mina lungor och brände bort mina ögon, det var anledning till att Jonte och Viktor satt med slalom brillor.
Däremot var det hemskt jobbigt att kliva upp imorse, tog sömnmedicinen vid halv ett när jag kom hem, så vid åtta imorse var jag stendöd. Kom på mig själv med att stå och spegla mig i sömnen(????) och drömde att jag hade en massa bindor när jag inte ens hade mens?
Vad gjorde du igår kväll?:)
* Em skrev:

Hej! Haft en bra helg såhär långt? :)


* Ems blogg: http://emelojs.blogg.se/
DATUM: 2010-04-25 KLOCKAN: 12:10:24
Jeennyy skrev:

Är de okei om jag lånar två bilder utav dej, om inte så tar jag genast bort dom! ;P


Jeennyys blogg: http://jeeennyys.blogg.se/
DATUM: 2010-04-25 KLOCKAN: 21:05:00
Elina♥ skrev:

Riktigt rolig kväll, du borde skicka bilderna någon ggn:D


Elina♥s blogg: http://dimekulor.blogg.se/
DATUM: 2010-04-25 KLOCKAN: 22:21:35

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.