besviken,

Känner att jag ligger lite efter i bloggvärlden, såg nu att alla mina senaste inlägg bara varit några få rader, jag får ursäkta mig för det.
Jag har haft en helt okej dag, om man bortser från den där jävla mattprovet! Igår gjorde vi som sagt den sista delen av matte nationella, idag fick vi veta resultatet. G. 4 poäng från VG. Så jävla surt. Håller just nu på att knåpa ihop ett mail till min ordinarie mattelärare och be att få göra om allt, det är en så stor försämring! Hela året har jag räknat på VG/MVG nivå, jag hade i för sig inte väntat mig ett MVG, men kanske ett svagt VG i alla fall? Jag hoppas verkligen att jag får göra om det, jag står inte ut att ha det sämsta betyg jag någonsin fått på ett prov!
Nu ska jag gå och stoppa kycklingen i ugnen, jag ska laga mat! Kyckling, quinoa och broccoli blir det, det var belöningen för att jag åt sås tre gånger under förra veckan, välja, inhandla och laga maten själv! Tills på torsdag ska jag äta vit pasta tre gånger, även nu får jag en belöning, en rätt bra också. Jag kanske inte har berättat det föresten? Varje vecka ska jag äta en utmaningsrätt tre gånger, då får jag en belöning. Jag får äta mjölk och flingor till frukost, och till exempel första veckan fick jag göra en ny blogg och kontentan av det hela blir att jag kommer få fara på klassresan i juni, dessutom får jag påbörja fas 2 behandlingen i höst, är så galet peppad!
L skrev:

Det är ju helt galet vad bra du är, det är så kul att läsa! Kan du inte berätta vad den där fas 2 behandlingen innebär?


DATUM: 2010-04-23 KLOCKAN: 18:19:18
agness skrev:

moa, jag beundrar verkligen dig!

du är verkligen så modig och duktig, det är helt sjukt.

Styrkekramar till dig! :)


agnesss blogg: http://baraagnes.bloggplatsen.se
DATUM: 2010-04-23 KLOCKAN: 18:54:04
Mamman skrev:

Tre saker:

- Sluta använda svärord i din blogg (och IRL)

- Sänk kraven på dig själv. Ett G är helt okej om du tänker efter... många klarar inte den nivån och då är det jobbigt. G är faktiskt Godkänt. Helt okej. Särskilt med tanke på att du inte är i skolan heltid och har ett annat jobb vid sidan om skolan.

- Du är sååå bra precis som du är. Behöver inte skriva längre inlägg, behöver inte klara allt i skolan, behöver inte prestera hela tiden, du är bra som du är.... Ta in det!

Puss och kram. Jag älskar dig!


DATUM: 2010-04-23 KLOCKAN: 19:03:12
Anonym skrev:

äsch, svär gör väl alla tonåringar ^^


DATUM: 2010-04-24 KLOCKAN: 22:45:45
Caroline skrev:

Wiihoo så härligt att du får börja fas 2 behandlingen snart!! =D


DATUM: 2010-04-25 KLOCKAN: 20:57:35

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.