895, 1120, 1676, 1932...

Sitter och har extrasvenska just nu, eller ja skriver på SO:n, så galet tråkigt att läsa om Danmarks historia! Jag gav alldeles nyss upp, har kämpat på med Zimbabwes historia istället. Vi ska jämför ett i och ett u-land, tror det blev kul när allt är färdigt!

Åh, måste bara berätta vad som hände igårkväll! När jag skulle kliva upp ur badet började allt snurra, först tänkte jag att det var för att jag hade ställt mig upp för snabbt, men det gick aldrig över! Jag typ låg på badrumsgolvet tills mamma knackade på toadörren och frågade när jag var klar, låste bara upp och sa "det är jättehemskt". Tog på mig rena trosor och pyjamas och drog mig själv uppför trappen, var jätte dåsig samtidigt. Kan ha varit för att vattnet var supervarmt och det var lite luft inne på toan.
Haha, och imorse kom lilla Nova in och slickade mig ren i hela ansiktet, så jag slapp ha kvar sminkrester från igår när jag inte orkade tvätta mig, gulligt!

moa skrev:

jag har också fått precis så, då jag ahr varit i badet!


moas blogg: http://moaornberg.blogg.se/
DATUM: 2010-04-20 KLOCKAN: 16:19:19

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.